خستگی مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خستگی مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

کلیه خستگی بیماری مرحله 4 CrónicaDebido به از دست دادن شدید عملکرد کلیه، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه می تواند سلامت بیماران در چند maneras.Algunos را تحت تاثیر قرار بیماران خستگی یا ضعف که باعث می شود آنها را قادر به کار یا تحصیل در کمال تجربه سپس، بیماران باید خواهید برای رسیدگی به این مشکل بلافاصله.

علت خستگی در بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

کلیه ما اندام بزرگ دفعی است که می تواند به طور معمول عمل حتی اگر 50 درصد از عملکرد کلیه با این حال perdido.Sin است، اگر سطح عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، بیماران شروع به از چند رنج می برند علائم و عوارض.

در مرحله 4، کلیه ها کار تنها 15٪ ~ 29٪، به طوری که تعدادی از ارگان ها و سیستم ها در بیماری کلیوی fácilmente.La خستگی درگیر رخ می دهد با توجه به شرایط زیر است.

-Malnutrition: بیماران کلیوی همیشه مجبور به پیروی از یک برنامه رژیم غذایی محدود. اگر نادرست، بیماران می توانند تغذیه به اندازه کافی از رژیم غذایی خود می کنید. سپس، سوء تغذیه رخ می دهد و باعث خستگی به راحتی.

-روز کم خونی کلیه: کلیه با مرحله 4 بیماری کلیوی می تواند تولید به اندازه کافی EPO است که علت کم خونی کلیه، در حالی که خستگی یک علامت معمولی از کم خونی کلیوی است.

سپرده بانک از محصولات و سموم دفع زباله: هنگامی که بیش از حد بسیاری از مواد شیمیایی و سموم زباله در بدن، که می تواند اندام و سیستم های مختلف از طریق جریان خون آسیب تجمع می یابد.

چگونه برای مدیریت خستگی ناشی از مرحله 4 CKD؟

درمان باید با توجه به علت زمینه ای گرفته شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، ما را از پیشنهادات زیر می خواهم.

-Modifique برنامه رژیم غذایی خود را همراه با تغییر در سلامت شما

-Make ورزش آرام به طور منظم

گردش خون -Clean دقت

-Eat غذاهای بیشتر حاوی آهن و یا حتی EPO درمان را

کلیه تابع بهبود تا حد امکان

این فقط برخی از راهنمایی های کلی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیوی هستند Crónica.Para یک برنامه درمانی خاص برای شما، خوش آمدید به دکتر آنلاین مشورت و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: